Strony

my home

2015/08/06 - 06:03

Hej ;)

Jak wiecie po przeczytaniu "O mnie", pochodzę z małej miejscowości. Znam wiele osób, które na moim miejscu narzekałoby na taki stan rzeczy, brak sklepów, latające owady, to nie jest coś, co podoba się wszystkim.

Jako przykład podam moje koleżanki, które przyjechały do mnie kiedyś na wakacje. Obie mieszkają w mieście i nie często mają styczność z wiejskimi terenami. Kiedy pewnego dnia zdecydowałyśmy się przejść na spacer, ponieważ chciałam pokazać im okolicę, nie minęło kilka minut, a one już skarżyły mi się na to, jak ja wytrzymuję, kiedy w powietrzu lata tyle owadów. Gdy zobaczyły, że któryś z nich usiadł jednaj na włosach - zaczęły uciekać. Jedyne co mogłam zrobić, to przystać na ich prośby, żebyśmy wracały, nie powiem, że przypadło mi to do gustu, bo skończyło się na tym, że praktycznie cały ich pobyt przesiedziałyśmy w domu. Jedyną atrakcją 'na zewnątrz' był festyn, ale z tego co widziałam, również nie były z niego zadowolone.
.
Ludzie są różni, dlatego w tamtych momentach starałam się dopasować do ich upodobań, jednak jeśli chodzi o mnie, to śmiało mogę stwierdzić, że możliwość wychowywania się w tego typu miejscu uważam za mój życiowy fart. Tutaj zawsze jest spokojnie i bez wahania mogę wziąć koc pod pachę, wsiąść na rower i rozłożyć się na jakiejś polanie. Doskonale pamiętam też, jak w dzieciństwie graliśmy całą bandą w piłkę,  bo wszyscy znali się od urodzenia, piękne czasy.

Według mnie miejsce jak to, ma swój urok, coś, co sprawia, że chętnie się do niego wraca. Pomimo tego, że pod koniec września przeprowadzę się do Wrocławia, to jednak w swojej pamięci zawsze będę miała widok łąki, lasu i zapach trawy, który pochłaniałam leżąc godzinami gdzieś na kocu. To zawsze będzie mi towarzyszyć.

Postanowiłam, że będę dodawać tutaj swoje autorskie zdjęcia, dlatego wstawiam tutaj te, które udało mi się zrobić ostatnio lub jakiś czas temu (z góry przepraszam za ilość ujęć chmur, ale mam na ich punkcie hopla).














Paulinetta, xxx

2 komentarze:

  1. Też mieszkam na wsi i widzę w tym dużo plusów. Przede wszystkim cisza i spokój, brak pośpiechu. Śliczne zdjęcia :)

    matrelsy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne fotki <3 Ja taka miastowa :*

    http://kala3983.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze, to wiele dla mnie znaczy ♥